Bolečine v mišicah

Ko pridemo zvečer domov si vsi zelo želimo miren in prijeten večer. Čutimo potrebo po sprostitvi, počitku in regeneraciji. Zaradi vse bolj sedečega življenjskega sloga ali nasprotno, prevelike fizične obremenitve, so bolečine v mišicah pogosta, a večinoma nenevarna neprijetnost.

Mišične bolečine so bolečine, ki jih povzročajo majhne natrganine v mišičnem tkivu. Lahko so posledica prevelike preobremenitve mišic, v katerih se nakopičijo kristali mlečne kisline. Preobremenitev mišic lahko poleg prevelikega telesnega napora povzroči tudi napačna telesna drža, ki povzroči slabo prekrvavitev in posledično nezadostno oskrbo mišičnih celic s kisikom. Znaki, ki bi nas morali opozoriti, da moramo spremeniti oziroma izboljšati svojo sedečo držo, so bolečine in krči v hrbtu, ramenih, vratu in v rokah.

 

Ko imamo težave z bolečinami je po navadi naš odziv uporaba zdravil. Radi bi vas opozorili, da obstaja tudi kar nekaj naravnih in prav tako učinkovitih rešitev.

 

 

 

  • Eterično olje kamilice

Kamilica velja za izjemno vsestransko koristno zelišče oziroma rastlino. Med drugim je lahko zelo učinkovita tudi za ublažitev bolečin v mišicah. Vsebuje skoraj 40 različnih vrst flavonoidov, ki delujejo protivnetno.

 

  • Višnjev sok

Udeleženci maratonov si pri blaženju mišičnih bolečin po napornih treningih pogosto pomagajo z višnjevim sokom. Ta namreč poskrbi za protivnetni učinek in umiri bolečine v mišicah.

 

  • Borovnice

Še ena sladka rešitev za vaše težave z mišičnimi krči so borovnice. Še posebej priporočljivo je uživanje borovnice pred napornejšimi športnimi aktivnostmi in po njih, saj s tem pospešite obnovo mišic. Borovnice vsebujejo veliko antioksidantov in tako preprečujejo oksidativni stres v telesu, poleg tega pa zavirajo vnetja.

 

  • Kajenski poper 

Blaži bolečine v mišicah. Kapsaicin, aktivna sestavina kajenskega popra, poskrbi za naravno sproščanje mišic.

 

  • Vitamin D

Pri ljudeh, ki pogosto doživljajo mišične krče, obstaja velika verjetnost pomanjkanja vitamina D, pogosto imenovanega kar sončni vitamin. Vaše težave lahko tako reši že malce več sončne svetlobe. Če imate kljub temu težave z doseganjem priporočenih vrednosti vitamina D, pa si lahko pomagate tudi s prehranskimi dopolnili.

 

  • Magnezij

Med številnimi pomembnimi funkcijami, ki jih ima magnezij, še posebej izstopa ohranjanje normalno delujočih živcev in mišic. Priporočamo vam, da v svojo prehrano vključite več banan, mandljev, stročnic in rjavega riža. Vse to so namreč živila, ki so bogata z magnezijem.

 

  • Samo-masaža

S samo-masažo lahko odpravite adhezije, vozlje in sprožilne točke v mehkem tkivu, s čimer lahko odpravite vaše bolečine in pripomorete k preprečevanju poškodb. Tako boste sprostili vaše mišice oziroma celotno telo, izboljšali krvni in limfni obtok in izboljšali kakovost vašega spanja.

 

 

POSKUSITE Z MASAŽO TAPKANJA/UDARJANJA

 

Masaža s tapkanjem je zelo učinkovita v boju proti mišični utrujenosti.  Ta tehnika zahteva ritmične in vertikalne pritiske z obema rokama. Gre za zelo sproščujočo masažo po kateri se boste počutili veliko boljše. Najboljši način izvajanja te masažne tehnike je uporaba profesionalne masažne naprave, s katero boste lahko v miru in udobju doma uživali v trenutkih sprostitve.

 

Sorodni artikli

    -7%
    Lanaform Body Tapping
    Masažna naprava
    Stara cena z DDV:
    54,39 €
    Akcijska cena z DDV:
    50,58 €
    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za družabna omrežja
    Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
    Piškotki za komunikacijo na strani
    Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?
    Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih